Cellulose Acetate Membrane Electrophoresis

O le a le Cellulose Acetate Membrane Electrophoresis?

O le Cellulose Acetate Membrane Electrophoresis o se tasi lea o ituaiga o auala eletise e faʻaogaina ai le cellulose acetate membrane e fai ma faʻasalalauga lagolago mo suʻega.

Cellulose Acetate o se ituaiga acetate o cellulose lea e acetylated mai le cellulose's hydroxyl.A soluble i vaifofo faʻaola e pei o le acetone, e mafai ona ufiufi i se ata tutusa ma lelei ma micro-pores.O le mafiafia ata tifaga e tusa ma le 0.1-0.15mm e talafeagai mo le faʻataʻitaʻiga.

ata

Le lelei o le cellulose acetate membrane

Fa'atusatusa i le pepa fliter, o lo'o i ai tulaga lelei nei:

1.Aafiaga lelei o le teteʻa.Mo fa'ata'ita'iga porotini, o le cellulose acetate membrane e mitiia ai ni nai mea, pe a uma le vali, e mafai ona fa'alilolilo atoa mai le lanu o tua.O fusi vali e matua manino lava, o lea e faʻamalosia ai le saʻo mo le faʻatusatusaga faʻatusatusa.
2.Fast ma sefe taimi.O le cellulose acetate membrane e itiiti ifo le hydyophilic nai lo le pepa fliter, o le mea lea o le faʻaogaina o le electro-osmosis e itiiti ifo nai lo le pepa fliter, ma o le eletise eletise e masani lava ona faʻatautaia e faʻataʻitaʻiga e mafai ona faʻapuupuu le taimi vavae ese ma itiiti le taimi ole electrophoresis.E masani lava, o le cellulose acetate membrane electrophoresis taimi e uiga i 45-60minutes.O le faagasologa atoa o le electrophoresis e aofia ai le valiina ma le decoloration naʻo le 90 minute e manaʻomia.
3.High maaleale ma itiiti faʻataʻitaʻiga e faʻaaogaina.E manaʻomia naʻo le 2 μL serum i serum protein electrophoresis.
4.Wide talosaga.O nisi o polotini e le faigofie ona vavae ese i luga o pepa electrophoresis, e pei o le Alpha-fetoprotein, bacteriolytic enzyme, insulin, ma histone ma isi. Ae sili atu le faʻaogaina o le cellulose acetate membrane electrophoresis e vavae ese ai.
5.Easy e tausia ma quantification.A maeʻa ona vali le cellulose acetate membrane electrophoresis samples, faʻatofu faʻataʻitaʻiga i le vaifofo fefiloi o le glacial acetic acid ma le ethanol e fai ai se ipu mamago manino e faʻasaoina mo se taimi umi.

Ona o le cellulose acetate membrane electrophoresis e faigofie ona faʻaogaina, o lea ua faʻaaogaina lautele i suʻesuʻega ma suʻega plasma protein, lipoprotein, glycoprotein, Alpha-fetoprotein, enzyme, polypeptide, nucleic acid ma isi biomacromolecule.

Sauniuniga mo le Cellulose Acetate Membrane Electrophoresis

O meafaigaluega e faʻaaogaina e aofia ai se eletise maualalo maualalo, se tane electrophoresis faalava.O le aufaasālalau lagolago o le cellulose acetate membrane.

Reagents:

1.pH8.6 barbitol vaifofo pa'u: Diethyl barbituric acid, Diethyl sodium pentobarbital;
2. Pisa: Ponceau S, Trichloroacetic;
3.TBS / T poʻo le PBS / T: 95% ethanol, glacial acetic acid;
4. Faʻamamaina Fofo: anhydrous ethanol, glacial acetic acid.

Beijing Liuyi Biotechnology Co., ltd ei ai le faiga matua mo cellulose acetate membrane electrophoresis.O le faʻataʻitaʻiga DYCP-38C o se potu faʻapitoa mo pepa ma faʻaseʻe electrophoresis, ma cellulose acetate membrane electrophoresis.O le tino autu o loʻo faʻapipiʻiina, leai se faʻalavelave faʻafuaseʻi.O le faʻataʻitaʻiga o le eletise DYY-2C, DYY-6C, DYY-6D, DYY-8C, DYY-10C ma DYY-12 e mafai ona tuʻuina atu le mana mo DYCP-38C.E masani lava, e fiafia le tagata fa'atau e filifili le fa'ata'ita'iga DYY-6C e fai ma sapalai eletise mo le DYCP-38C.

1

I le avea ai ma oloa talafeagai mo le DYCP-38C electrophoresis tane, e tuʻuina atu foʻi e Liuyi le membrane cellulose acetate.E tolu lapopoa masani o le membrane, 7 * 9cm, 2 * 8cm ma le 12 * 8cm, ma e mafai ona matou tuʻuina atu le tele o le cellulose acetate membrane e pei o ou manaʻoga.

1-2

Fa'amatalaga e uiga i su'ega:

1.Load le faʻataʻitaʻiga i le itu talatala: 1-2UL e talafeagai
2. Eletonika ole taimi nei: malosi ole taimi nei 0.4~0.6m A/cm
3.pH8.6 vaifofo pa'u barbitol: Malosi Ionic 0.06
4.Taimi fa'alanu: 5 minute ua lava
5. Faʻasaoina: tuʻu le faʻamago electrtophoresis faʻafanua i le faʻamamaina o vaifofo mo 10-15 minute, ona ave lea i fafo ma faʻapipiʻi i luga o se tioata mama, pe a uma ona mago, o le a avea ma faʻafanua ata tifaga manino.

图片5

Liuyi brand e sili atu i le 50 tausaga le talafaasolopito i Saina ma e mafai e le kamupani ona tuʻuina atu oloa mautu ma maualuga i le lalolagi atoa.Through tausaga 'atinaʻe, e agavaa mo lau filifiliga!

Mo nisi fa'amatalaga e uiga ia i matou, fa'amolemole fa'afeso'ota'i i matou ile imeli[melimeli puipuia], [melimeli puipuia].


Taimi meli: Apr-01-2022